pondělí 8. října 2012

Memes-Pondělí ( Věty mého srdce 6)

Největší obrázek výrobku Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt "šílenej" rokKniha: Deník úúúplně obyčejného upíra 2-Fakt ,,šílenej" rok
Autor: Tim Collins
Nakladatelství: Fragment
Anotace:
Jmenuji se Nigel Mullet. Když mi bylo patnáct, proměnil jsem se v upíra. Už navždy zůstanu v tomhle "skvělým" věku a věčně budu bojovat s akné a přeskakujícím hlasem. Teď nám začal další školní rok a já můžu konečně prohlásit, že jsem mezi spolužáky oblíbený. Navíc mám po více než osmdesáti letech holku, svou vysněnou Chloe. Jenže to by nesměl přijít nový spolužák Jason... Chloe mi přebral, dost mi komplikuje život, a to si nenechám líbit. Pomsta bude sladká. Co je vůbec tenhle Jason zač? Za každou cenu chci Chloe získat zpět, ale jak? 

Věty mého srdce:
Clarie se v noci probrala uprostřed lesa,ačkoliv vůbec netušila, jak se tam dostala.Ovšem jen do doby, než si všimla Nathana, který stál kousek od ní v úžasných nových botách Nike , těch nejdražších, jaké se dají ve sportovní obuvi koupit.
(toto jsou věty z Nigelovy knihy, kterou se v deníku objevuje)

Proč:
Když jsem četla tyto věty, mohla jsem se rozkousat smíchy :).To ovšem napovídá, že je kniha velmi vtipná a slouží jako odreagování od negativních věcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat