neděle 18. listopadu 2012

Knižní chvilky 1

Konečně jsem našla chvilku ve svém volném čase a zapojila jsem se do projektu pod názvem knižní chvilky. Tento projekt vymyslela skvělá TerezZ z My Book Universe. V této knižní chvilce bych vám chtěla ukázat, jak asi probíhá můj večer strávený nad knížkami :).

 Tyto knihy bych chtěla dneska rozečíst


 Jenže si čtení musím kombinovat s psaním úkolů

Večerní náladu mi ale zpestřuje moje kočička Micinka...
 .


A kocourek Medunka
    
 
 Chvilkami projíždím internetem...

A popijím mátový čaj a mlsám Věnečky :)

2 komentáře:

  1. Děkuju moc za účast! Fotečky jsou super! :-)

    Nejhezčí je asi ta poslední, jak tam leží Medunka v roh... Takové vánoční milé kotě :D.. Už se těším, až ho uvidím a neunesu ho :DD :)
    Jo a říkala jsem ti, ať Démona nečteš, že ti ho dám k narozeninám!! :DD :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano :D Medunka se tam nějak.... dostal :D
    Démona sem nečetla... ale rozečetla :D :)
    Moc děkuju za komentář! :)

    OdpovědětVymazat