středa 27. února 2013

30 day book challenge- Day 07


Day 07-Kniha, ze které umíš recitovat/ citovat

Kniha: Deklarace smrti
Autor: Gemma Malley
Nakladatelství: Fargment
Anotace:
Velká Británie, rok 2140.
Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika - největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace - každý obyvatel může mít jen jedno dítě... Kdo zákony poruší, bude potrestán. 
Patnáctiletá Anna se narodila rodičům, kteří měli dvě děti. Nyní je označována za "Přebytečnou". Jaký život ji čeká? Dokáže se vyrovnat se svým osudem vyděděnce?

Spoiler! :)

Citace:
Vím, že už nejsem Přebytečná Anna.
Jsem Anna Coveyová: Vyloučená.                                        


Knihu jsem včera dočetla a nejvíce si pamatuji na závěrečné věty, na které jsem tak netrpělivě čekala. I když jsem myslela,  že rozuzlení bude trochu lepší.

2 komentáře:

  1. My tam máme Legálna...tak som sa trochu zamyslela nad vaším názvom 8D moc dobrá kniha 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě tam je pár rozdílů :D
    Mně kniha trochu zklamala, ale i tak jsem ráda, že jsem si ji přečetla :)

    OdpovědětVymazat