pondělí 4. února 2013

Obálková vojna 1



Meme vytvořila Maťa
Cílem je každé pondělí vzít několik obálek jedné knihy a ty spolu porovnávat.

Železný král- Julie Kwaga

Německá obálka
Plötzlich Fee - Sommernacht (Plötzlich Fee, #1)
        Anglická obálka                                                                 Česká obálka
Železný král (Železná víla, #1)The Iron King (The Iron Fey, #1)

Knihu Železný král zrovna čtu, takže se mi první příspěvek do tohoto meme docela hodí :D.Vybrala jsem si tyto tři obálky z odlišných zemí a která se mi líbí nejvíce? Správně! Je to ta Německá. Získala si mětím, že se mi hrozně líbí a vypadá ( narozdíl od ostatních obálek této knihy, kde se jen něco přidá a nebo ubere) opravdu hodně originálně. Druhé místo obsadila Anglická obálka a to kvůli tomu, že Anglická obálka jé určitě mnohem záživnější a do "bouchne" mnohem jasněji, než Česká, což ale neznamená, že je Česká nějak špatná. Líbí se mi všechny tři obálky, ale jak už jsem řekla: Nejvíce se mi líbí Německá obálka,potom Anglická a pak Česká.
A jak je to u vás? :)

8 komentářů:

  1. A mňa zase tá nemecká neoslovila. Páči sa mi tá anglická. ale koľko ľudí, toľko chutí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že každý má odlišný názor, ale i tak ti za tvůj názor moc děkuji!
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj! som velmi rada, ze si sa zapojila :) musim uznat, ze s tebou suhlasim, navyse ta nemecka je zaujimava...

    OdpovědětVymazat
  4. To já jsem ráda, že jsem se mohla zapojit do tak skvělého meme! :) Ano, ta německá obálka mě prostě oslovila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá nemecká je veľmi zaujímavá, ale ja som sa už dávno zamilovala do českej (originálu - neprídu mi nijak rozdielne), takže u mňa víťazia tieto verzie 8)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mezi obálkami vidím rozdíl, že anglická knížka má na obálce více těch "větviček" :D. Česká obálka je také moc hezká! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta německá obálka je naprosto úžasná!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na 100% s tebou souhlasím! Hrozně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat