středa 20. března 2013

Waiting on wednesday 16

Zahrada nesmrtelnosti - PastKniha: Zahrada nesmrtelnosti 1 - Past
Nakladatelství: Fortuna Libri
Autor: DeStefano Lauren
Anotace:

Co kdybyste se dozvěděli, kdy – na den přesně – zemřete?
Díky moderní vědě se každá lidská bytost stává tikající časovanou genetickou bombou. Bezohledné manipulace s genetickými informacemi způsobí, že muži se dožívají pouze dvaceti pěti let a ženy dokonce jen dvaceti. V této bezútěšné době jsou mladé dívky unášeny a nuceny žít v polygamním manželství, aby odvrátily hrozbu, že lidstvo vymře.
Tento osud čeká i šestnáctiletou Rhine Elleryovou. Je unesena, aby se stala jednou z vyvolených nevěst a vstupuje do světa bohatství a privilegií. Přestože její manžel Linden k ní chová opravdové city, jediným cílem Rhine je útěk – chce najít svého bratra-dvojče a vrátit se domů. Ale Rhine se musí vypořádat s více problémy, než jak znovu získat svobodu. Lindenův excentrický otec je odhodlán najít protilátku na genetický virus, díky kterému mu hrozí ztráta syna, i když to znamená jít přes mrtvoly, aby prověřil své experimenty…


Proč si ji chci přečíst:
Woow! Tato kniha vypadá opravdu úžasně! Po přečtení anotace a pár recenzí se mi knihe velice zalíbila a moc bych si přála ji přečíst. Podle mě dost originální dystopie musí stát za přečtení :)

4 komentáře:

  1. Tuhle knihu už chci strašně dlouho! Vždycky kolem ní projdu v knihkupectví a jen slintám. Vypadá to strašně zajímavě :) Ale v knihovně ji má stále někdo vypůjčenou. A to jsem si ji i rezervovala :D : :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! :) Já si ji chci také strašně moc přečíst ale v naší extra ,,moderní" knihovně ji možná ani nemají :D :/

      Vymazat
  2. Rozhodne úžasná kniha, mne sa nenormálne páčila 8) Už očakávam 3. záverečný diel 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že se i tobě líbila! :)
      Já si ji prostě musím někde pořídit! :D

      Vymazat