neděle 26. května 2013

Posuď knihu podle obalu 11

Meme z tvorby Knižního doupěte

Kniha: 0.4 Soumrak civilizace
Autor: Mike Lancaster
Nakladatelství: Egmont
Anotace:
"Jmenuju se Kyle Straker a už neexistuju." Tak začíná příběh Kylea Strakera nahraný na starých magnetofonových páskách. Můžete si myslet, že ty pásky jsou nějaký nepovedený vtip. Ale možná jsou dokladem historie minulého světa. Ale pokud ty pásky mluví pravdu, pak to znamená, že všechno, co si myslíme, že víme, je lež. A když je všechno lež, míníme tím také sebe? Nahrajte se zpět do světa nové generace!





Názor na knihu:
Proč jsem si vybrala tuto obálku? Jeden z hlavních důvodů je ten, když se na knihu zadívám, pořádně mě zamrazí ( a to jsem knihu ještě nečetla :D ). Vyloženě mě děsí pohled na tu ruku! Vypadá to, jakoby vyjadřovala zoufalost a beznaděj. No, zatím jsem knihu nečetla, tekže logicky ani nevím jak se bude děj vinout. Co si myslíte o obálce vy? :)

2 komentáře:

  1. Obálka je moc pěkná, ale nevím jestli bych si to přečetla :DD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám knihu doma, čili ji hodlám přečíst :D
      Ale každý muže mít samozřejmě i jiný názor :)

      Vymazat