neděle 14. dubna 2013

Knižní chvilky 3

Už je to nějakou dobu, co jsem nic nedala na blog ( jsem hrozný ,,zanedbávač"  :D :/ )
A tak jsem tu s novými knižními chvilkami!

 Dnes jsem byla s TerezZ  ve městě nakupovat a krom jiných věcí jsem si pořídila tyto dvě knihy (Já se na ten Luxus tak těším! :D :) )


Aktuálně čtu Velikost L od Meg Cabotové a chystám se na V kůži supermodelky opět od Meg, takže mám takový ,,Cabotovský" měsíc :D

 Ještě si ovšem musím ujasnit matematiku :/ (Já ji tak nesnáším! :D )

Společnost mi opět dodává kocourek Medunka :)

6 komentářů:

  1. Luxus by som veľmi chcela mať doma 8)
    Krásna cicuš 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se Luxusu konečně dočkala! :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. V kůži supermodelky je bezva knížka! musím dočíst ty dva poslední díly :)) teď jsi mi to hezky připomněla, díky :D
    fotky jsou moc pěkné, těším se na další! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! :D :)
      Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  3. Super fotky :) Už jsem zvědavá na tvoji recenzi na Luxus, který si chci taky koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Poslední dobou jsem moc nečetla a z luxusu jsem přečetla asi 30 stránek (jsem hrozná já vím :D ), ale určitě ho hodlám dočíst a napsat recenzi! :)

      Vymazat