neděle 19. května 2013

Knižní chvilky 4

Toto meme pořádá TerezZ
Dnešní knižní chvilky vezmu jen zkrátka. Včera jsem byla na veletrhu a bloggerském sletu v Praze. Byl to opravdu úžasný den! :)  Jsem hrozně ráda že jsem tam jela :) Seznámila jsem se se spousty bloggerů, viděla spousty nových titulů... Dnes vám ukážu,co jsem si z veletrhu přivezla :)


přivezla jsem si domů tyto věci :D

 Koupila jsem si 3 knihy,jednu dostala za vyplnění dotazníku :)
Rudý drak- James A. Owen
Hvězdy nám nepřály- John Green
Delirium- Lauren Oliver
0.4 soumrak civilizace- Mike Lancaster
No nejsou úžasné? :) Já se na ně tak těším! :)
Už jsem rozečetla Hvězdy nám nepřály a musím říct... Naprostá bomba! :))
Opravdu doporučuji! :)

8 komentářů:

  1. Jé, krásné knihy!:) Doufám, že příští rok se na veletrh podívám i já.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Já jsem si chtěla domů přivézt jen dvě knihy a to hvězdy nám nepřály a loď mezi hvězdami... nakonec jsem domů přivezla čtyři knihy :D
      Já chci příští rok určitě znovu přijet a jestli pojedeš i ty, musíme se potkat! :D :)

      Vymazat
  2. Škoda, že jsem se na veletrh nedostala :/ Snad příští rok :) Vybrala sis opravdu dobré kousky. Zrovna Hvězdy nám nepřály a Delirium bych si taky chtěla přečíst :)
    Přeji krásý zbytek víkendu =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda :/ veletrh byl opravdu úžasný :)Snad se tam uvidíme příští rok :)Aww ty Hvězdy nám nepřály se čtou tak skvěle! :D :) Na Delirium jsem opravdu zvědavá :D
      Děkuji, tobě taky! :)

      Vymazat