středa 22. května 2013

Waiting on wednesday 17


Meme pořádána blogem Breaking the Spine.
Cílem je zveřejni knihy, které bychom si chtěli přečíst

Kniha: Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Nakladatelství: Jota
Autor: Ransom Riggs
Anotace:
Tajemný ostrov. Opuštěný sirotčinec. Zvláštní sbírka velice podivných fotografií.

To vše čeká na odhalení v knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, nezapomenutelném románu, kde děj a děsivé fotografie přináší jedinečný čtenářský zážitek. Náš příběh začíná strašnou rodinnou tragédií, která přivede šestnáctiletého Jacoba k cestě na vzdálený ostrov u břehů Walesu, kde objevuje rozpadající se trosky sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Když Jacob bloumá jeho opuštěnými ložnicemi a chodbami, ukazuje se postupně, že děti slečny Peregrinové byly víc než podivné. Byly možná nebezpečné. Možná byly na opuštěném ostrově drženy v jakési karanténě z velmi dobrých důvodů. A nějak – i když to zní jako něco nemožného – jsou možná stále naživu.



Proč si ji chci přečíst:

Váá! Když jsem viděla trailer ke knize a přečetla jsme si anotaci, běhal mi mráz po zádech. To já právě na knihách oceňuji, tím si mě zkrátka získají :D Hrozně ráda se bojím, takže je pro mě kniha to pravé ořechové (jak se říká :D)




4 komentáře:

  1. Toto ma až tak neláka, ale zase aj by som si prečítala, kebyže sa k tomu dostanem 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě tedy láká a pořádně :D Teď mám před sebou ještě spousty knih, které chci přečíst, ale, až je dočtu, určitě hodlám přečíst i tuto knihu :D :)

      Vymazat
  2. Tuto knížku už mám taky hodně dlouho na seznamu :) Nedalo mi to a už si přečetla i prvních padesát stránek ze čtečky, je dokonalá. Ale chci počkat prostě až ji budu mít v rukou. Aspoň z knihovny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že říkáš, jak je dokonalá! :)
      To mě láká si ji přečíst ještě víc! :D :)

      Vymazat